با سلام و عرض ادب خدمت همه کاربران محترم اپ تاک. امروز قصد داریم تا در رابطه با ویژگی هایی که یک اپلیکیشن فروشگاهی می بایست داشته باشد صحبت کنیم. امروزه دیگر استفاده از اپلیکیشن ها جای خود را به استفاده از وب سایت ها داده اند و تعداد بی شماری از کاربران و مردم به جای استفاده از خدمات یک سایت ترجیح می دهند از خدمات همان مجموعه در قالب یک اپلیکیشن استفاده کنند. به همین منظور استفاده از اپلیکیشن های تلفن همراه امروزه رشد بسیار زیادی داشته است و از همین رو درخواست و تقاضا برای طراحی و پیاده سازی اپلیکیشن موبایل رشد قابل توجهی داشته است.

ویژگی های یک اپلیکیشن فروشگاهی

یکی از اپلیکیشن هایی که امروزه بسیار طراحی و تولید می شود، اپلیکیشن فروشگاهی می باشد. با توجه به این که مجموعه های بزرگی مثل دی جی کالا یا اسنپ فود توانستند استفاده از خدمات مجازی را جا بیاندازند، مردم این مورد را بهتر درک می کنند. به همین جهت بسیاری از فروشگاه های سنتی یا حتی اینترنتی که با سایت کار می کنند، به فکر استفاده از اپلیکیشن های فروشگاهی خود افتاده اند. در همین راستا می بایست به ویژگی های یک اپلیکیشن فروشگاهی نیز دقت شود.

طراحی اپلیکیشن فروشگاهی

یکی از مهم ترین مواردی که می بایست در طراحی و تولید یک اپلیکیشن فروشگاهی دقت لازم ر ا داشت، نوع طراحی آن اپلیکیشن می باشد. اپلیکیشن های فروشگاهی می بایست ظاهر متناسبی برای خرید محصولات داشته باشند. بطور مثال اگر قرار باشد مدام از تصاویر و متن های تبلیغاتی و بلند در قسمت های مختلف یک اپلیکیشن استفاده شود، هیچ جلب توجهی برای کاربر نخواهد داشت. اما مواردی که در طراحی یک اپلیکیشن فروشگاهی می بایست در نظر داشت چیست؟

نوع طراحی اپلیکیشن فروشگاهی

نوع طراحی اپلیکیشن فروشگاهی می بایست به گونه ای باشد که کاربر پس از ورود به اپلیکیشن محصولات را مشاهده کند. استفاده از چند اسلایدر و بنر تبلیغاتی در ابتدای اپلیکیشن می تواند جذابیت بیشتری به اپلیکیشن دهد. اما می بایست به این موضوع دقت شود که محصولات در همان صفحه اصلی قابل رویت باشند.

دسترسی سریع به محصولات در اپلیکیشن

مسئله مهم دیگر در یک اپلیکیشن فروشگاهی دسترسی سریع به محصولات در اپلیکیشن می باشد. کاربر می بایست پس از تپ یک محصول وارد جزئیات آن شود و بتواند براحتی پس از آن محصول را در سبد خرید اضافه کرده و خرید خود را نهایی کند. غیر از این حالت کاربر را خسته یا گمراه می کند و باعث می شود به روند شما عادت نداشته باشد و اپلیکیشن را ترک کند.

جزئیات حرفه ای محصولات

موردی که شاید در ابتدا اهمیت چندانی نداشته باشد، جزئیات حرفه ای محصولات می باشد. اما در ادامه با فیدبک هایی که دریافت خواهید کرد متوجه خواهید شد که صفحه محصول هر چقدر حرفه ای تر و شکیل تر باشد، کاربر را بیشتر جذب می کند و در نهایت باعث افزایش اعتماد به اپلیکیشن می شود.

عضویت ساده اپلیکیشن

مسئله دیگری که پس از نوع طراحی یک اپلیکیشن فروشگاهی دارای اهمیت می باشد، عضویت ساده در اپلیکیشن می باشد. این بسیار مهم است که کاربر بتواند به راحتی آب خوردن در اپلیکیشن شما عضو شود. عضویت از طریق ایمیل دیگر جذابیتی ندارد و کاربران را به زحمت می اندازد. در حال حاضر عضویت پیامکی یکی از ساده ترین روش های عضویت در یک سایت یا اپلیکیشن می باشد. البته که کاربر در ادامه جهت خرید محصولی می بایست اطلاعات شخصی خود را بصورت کامل در پروفایل وارد کند

خریدی آسوده و لذت بخش

از دیگر مسائل بسیار مهم در یک اپلیکیشن فروشگاهی، سادگی در نهایی کردن خرید از اپلیکیشن می باشد. این بسیار مهم است که کاربر بتواند بسیار راحت از طریق اپلیکیشن فروشگاهی شما خرید انجام دهد. معمولاً به این شکل است که کاربر وارد اپلیکیشن شده و عضو می شود. محصولات موردنظر را تنها با یک تپ به سبد خرید اضافه می کند و در ادامه پروفایل را تکمیل کرده و پس از پرداخت ثبت سفارش را مشاهده می کند.

خدمات اپ تاک در اپلیکیشن فروشگاهی

اَپ تاک با تجربه و تخصصی که در زمینه طراحی و پیاده سازی اپلیکیشن فروشگاهی دارد، به شما این اطمینان را می دهد تا از نظر طراحی و پیاده سازی بهترین ویژگی های اپلیکیشن فروشگاهی را در نظر گرفته و آن ها را اجرایی کند. دستیابی به فروش بیشتر و لذت و سادگی خرید از طریق اپلیکیشن فروشگاهی دست نیافتنی نیست.

در صورت تمایل به سفارش طراحی اپلیکیشن، با اپ تاک در تماس باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

فهرست