کسب و کار آنلاین ویژه ایام کرونا

کسب و کار آنلاین ویژه ایام کرونا: همانطور که بهتر از هر کس دیگر می دانید، کرونا تمام کسب و کارهای دنیا را تحت شعاع قرار داده است و بی کاری و افت اقتصادی کم نظیری در سال های گذشته ایجاد کرده است که باعث شده مردم ریتم زندگی عادی روزانه خود را از دست بدهند و دچار فقر، مشکلات اقتصادی، بیماری، بی پولی و بسیاری امراض دیگر شوند. کسب و کار آنلاین ویژه ایام کرونا یکی از روش هایی است که بعضی از مردم در این ایام علاوه بر این که کسب و کارشان افتی نداشته است، بلکه بسیار بهتر از قبل هم شده است.

بطور مثال سایت های فروشگاهی و اپلیکیشن های فروشگاهی و خدماتی مثل اسنپ فود که توانست در این روزها رکورد بی سابقه ای در فروش اینترنتی توسط اپلیکیشن محبوب خود کسب کند. اما اگر کمی به عقب باز گردیم متوجه خواهیم شد که این اپلیکیشن محبوب نیز در اوایل این دوره بیماری در حال دست و پا زدن بود و افت شدیدی داشت اما توانست با تغییر روند کاری خود از این موضوع نهایت استفاده را ببرد.

کسب و کار آنلاین در دوره بیماری کرونا

کرونا کمک کرد تا بسیاری از کسب و کار ها در این روزها به فکر آنلاین شدن بیافتند. فروش هاست بطور بی سابقه ای از فروردین ماه سال 1399 افزایش صد درصدی داشت که خود نشان دهنده این امر است. اما بسیاری هم بدون پرداخت هیچ هزینه ای و زحمت دادن به خود تنها با یک پیج اینستاگرامی کسب و کار خود را به سمت اینترنتی شدن سوق دادند.

البته از حق نگذریم این امر هم به خودی خود نام کسب و کار آنلاین را به یدک می شود و نمی توان گفت ورود به اینستاگرام جان تازه ای به کسب و کار ها در این دوران نداده است. اما اگر دقت داشته باشید افرادی که پیش از این دوران دارای سایت یا اپلیکیشن بوده اند در این زمان وضعیت به مراتب بهتری نسبت به افرادی که چه پیشتر و چه حالا از این ابزار محروم بوده اند داشته اند.

سایت و اپلیکیشن

سایت و اپلیکیشن یکی از ابزارهایی است که همیشه در سطح اینترنت برای کسب و کار ها یک امتیاز محسوب می شده است. اما طریقه استفاده از آن ها، چگونگی عملکرد ها و ظاهر قضیه نیز در این امر بسیار مهم بوده است. اپ تاک همیشه در این مورد تذکر داده است که صرفاً تنها داشتن یک وب سایت یا اپلیکیشن به کسب و کار شما کمک نمی کند. اگر خیلی ساده بخواهیم توضیح دهیم، سایت یا اپلیکیشن مثل یک کودک می باشد، می بایست آن را بزرگ کنید.

چگونه داشتن سایت به ما کمک می کند؟

با توجه به شرایط فعلی و قرنطینه شدن بسیاری از نقاط دنیا، مردم همچنان پایبند خرید ها و استفاده از خدمات شما هستند. اما چیزی که مانع می شود تا به شما مراجعه کنند، بیماری کرونا و قرنطینه بودن آن ها و همچنین وجود خطر در رفت و آمد ها می باشد. در این حالت تنها کافیست سایت خود را به مشتریان خود معرفی کنید. خودمانیم، اگر مجموعه خوب و قابل اعتمادی بوده باشید، کاربرانتان از سایت هم با خیال راحت خرید می کنند.

چگونه داشتن یک اپلیکیشن به ما کمک می کند؟

چیزی که این مورد را با مورد پیشین متفاوت می کند، اشباع شدن سایت است. خوشبختانه یا متاسفانه دیگر مثل گذشته مردم از سایت ها بازدید و خرید نمی کنند و با توجه به پیشرفت تکنولوژی مردم بیشتر سرشان در تلفن های همراه هوشمندشان است تا در لپ تاپ یا کامپیوتر با مرورگرها و جستجو در اینترنت. این یک فرصت برای شماست تا اپلیکیشن خود را راه اندازی کنید و از قافله عقب نیافتید. قطعاً داشتن یک اپلیکیشن خدماتی یا فروشگاهی با ظاهر و عملکرد مناسب می تواند نقطه قوتی برای کسب و کار آنلاین در ایام کرونا باشد.

از کجا شروع کنیم؟

مهم این است که شروع کنید. اگر قصد اینترنتی شدن کسب و کارتان را ندارید که هیچ، اما اگر دارید باید بدانید که حتی یک دقیقه هم دیر است. زیرا راه اندازی یک سایت و اپلیکیشن با کیفیت توسط یک مجموعه ای که در این زمینه فعالیت می کند قطعاً زمان بر است و شما نباید زمان را از دست بدهید.

اپ تاک چه کمکی می کند؟

اَپ تاک مثل همیشه در این زمینه هر کمکی بتواند به رشد کسب و کار آنلاین شما می کند. اپ تاک با طراحی سایت فروشگاهی و طراحی اپلیکیشن فروشگاهی با کیفیت و هزینه مناسب و مقرون به صرفه در مدت زمان نه چندان زیاد به شما کمک می کند تا در این زمینه بسیار با قدرت بدرخشید.

اپ تاکهمین حالا می توانید تنها با یک تماس یا پیام با بخش فروش مجموعه اپ تاک ارتباط برقرار کنید و در مورد خود و کسب و کارتان توضیحات لازم را ارائه کنید تا همکاران در رابطه با نحوه همکاری، زمان، هزینه ها و بسیاری از موارد دیگر شما را راهنمایی کنند. از ابتدا تا انتهای این کار مجموعه اپ تاک در کنارتان خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

فهرست